Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 4, 2010
Image Size
657 KB
Resolution
800×1066
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,182 (11 today)
Favourites
515 (who?)
Comments
199
Downloads
1,342
×
Power Girl Theron by daikkenaurora Power Girl Theron by daikkenaurora
Wanted Power Girl to look sorta like Charlize Theron in this piece in an attempt to see if she would be a good match to play Power Girl in a movie. hahaha Boobs would be digitally added. lol

Comments are welcomed so lets hear them.
Add a Comment:
 
:iconsvoidist:
svoidist Featured By Owner Jan 8, 2015  New member Hobbyist
so distracting
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 9, 2015
lol
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Nov 3, 2014
Sexy and beatiful
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Nov 4, 2014
Thank you
Reply
:icondrkaleidoscope:
DrKaleidoscope Featured By Owner Oct 7, 2013  Student Traditional Artist

or they could just stuff two pillows down her shirt

 

but they'd have to be reallllllyyyyy big pillows

Reply
:icongonzo22:
gonzo22 Featured By Owner Apr 18, 2013
there not one superheroine that doesn't have boob envy for power girl
Reply
:icongonzo22:
gonzo22 Featured By Owner Mar 29, 2013
who's charlize theron
Reply
:iconkaizer617:
Kaizer617 Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:love:
Reply
:iconsupersonic318:
supersonic318 Featured By Owner Feb 22, 2012  Student Writer
I Love Power Girl Any Day. DC Comic Vixens Rules
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Feb 29, 2012
:headbang:
Reply
:iconlesterwiley:
lesterwiley Featured By Owner Aug 26, 2011
Outstanding but I alwys thought Jerri Ryan was a natural for the part.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 26, 2011
she does have nice tatas
Reply
:iconnarked:
Narked Featured By Owner May 11, 2011
Sure, Charlize would make a good Power Girl, Too bad she doesn't have the build, She probably
wouldn't do it now even if she did have the figure, shes an OSCAR WINNER NOW! Hmff!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner May 11, 2011
Charlize seems to be a nice lady so I think she'd do it.
Reply
:iconnarked:
Narked Featured By Owner May 13, 2011
She might be, but i've known some stars in the past that get a case of the ass once they get their Oscar, hopefully shes not one of them.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner May 18, 2011
Theron's ass.... awesome
Reply
:iconnarked:
Narked Featured By Owner May 18, 2011
Yah! Charlize does have some nice gams!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner May 21, 2011
Stop looking at my lady.
Reply
:iconnarked:
Narked Featured By Owner May 22, 2011
NEVER!!! (Well actually i prefer Gwen Stefani, Shes hot!)
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner May 23, 2011
Dont let your wife see that comment.
Reply
(1 Reply)
:iconsp1der-x:
Sp1der-X Featured By Owner Aug 19, 2010
I seriously doubt there is a computer capable of CGI power girl's boobs.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 22, 2010
James Cameron's Powergirl. lol It can be done.
Reply
:iconlucianojuninho:
lucianojuninho Featured By Owner Jun 24, 2010
EPIC!!!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jun 25, 2010
thanks
Reply
:iconshulkie:
Shulkie Featured By Owner Mar 7, 2010
This pic is awesome. Great job in the likeness of Charlize Theron. They would either have to tape her boobs up or add CGI.
Great job here for this fav. to save.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Mar 8, 2010
CGI would be an interesting choice. I know those cgi animators would have fun animating them.
Reply
:icontimmy22222001:
Timmy22222001 Featured By Owner Jan 16, 2010
So do we ask for milk here or what I'm confused? ^o^

Wow a victory dance for you daikkenaurora and simply one the best ones of Power Girl yet, getting straight to the point I see, lol.

Still can't shake how good you do that heavy chested hero, she may be sexy but like the blend of her character and personality you see in her looks, face and everywhere else (even though her power chest does an excellent job on being a black hole, lol).

Later,
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 18, 2010
Her boobs are filled with a gallon of milk. lol
Reply
:icontimmy22222001:
Timmy22222001 Featured By Owner Jan 21, 2010
That would explain why she has such strong bones! *shakes fist*

Later,
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 23, 2010
:nod:
Reply
:iconbandanapirate:
bandanapirate Featured By Owner Jan 6, 2010
Dem boobs. Also, Charlize would be okay, i suppose, but Gemma Atkinson looks the part more.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 6, 2010
someone sent me a link of her and she would be a great choice. Does she act?
Reply
:iconbandanapirate:
bandanapirate Featured By Owner Jan 6, 2010
Her Wikipedia page says shes an actress... never seen her actually IN anything, but she looks the part amazingly well.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 7, 2010
She can play Powergirl if she wants to. Either of them would be good.
Reply
:iconbandanapirate:
bandanapirate Featured By Owner Jan 8, 2010
Long as they keep the costume, right? ;)
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 10, 2010
No, I want the costume. :)
Reply
:iconravenwood0713:
ravenwood0713 Featured By Owner Jan 6, 2010
After seeing "Hancock", very interesting choice! Nicely done!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 6, 2010
Hell yeah
Reply
:iconthelorddarkwolf:
TheLordDarkWolf Featured By Owner Jan 6, 2010
quite lovely and very pronouced lol Would love to see this as a full body :P :)
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 6, 2010
I'd love to see a full body as well. lol
Reply
:iconthelorddarkwolf:
TheLordDarkWolf Featured By Owner Jan 6, 2010
lol well that's kinda up to you now isn't it? lol
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 10, 2010
yeah I know. lol
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Jan 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
niiiice! nother sweet one!

hope to see a pic or fairchild or 80s/early 90s rougue!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Jan 6, 2010
Fairchild would be nice to do. :nod:

I did a Rogue in her green outfit.... just havent posted it yet.
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Jan 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
ok. cool! :)
Reply
:iconfan01:
Fan01 Featured By Owner Jan 5, 2010
Don't know if Theron would be a good Power Girl or not, but that does make e think. What cup size IS PG anyways? Double D's? E's? G's? What? *thinks*
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Jan 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
i say d or dd.
Reply
:iconfan01:
Fan01 Featured By Owner Jan 6, 2010
Why so small? :rofl:
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Jan 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
well, more realistic i suppose. but i guess she has a super back!
Reply
:iconfan01:
Fan01 Featured By Owner Jan 6, 2010
That's how I see it. Her(Wonder Woman and many other heroines and villainesses have super endurance, so, their backs should be able to handle it.
Reply
Add a Comment: