Shop Mobile More Submit  Join Login
Lady Death Want Some Head? by daikkenaurora Lady Death Want Some Head? by daikkenaurora
Not sure how to answer that question.

Comments are welcomed so lets hear them.
Add a Comment:
 
:icongonzo22:
gonzo22 Featured By Owner Jan 29, 2013
i hope she is talking about giving me oral sex
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Feb 1, 2013
lol Maybe
Reply
:iconbatcula:
batcula Featured By Owner Nov 20, 2012
Joke on you, she said :))
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Dec 16, 2012
LOL
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
shweet! hope looks awesome!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Sep 18, 2012
Thanks
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
welkeroo!
Reply
:iconjmk1999:
jmk1999 Featured By Owner Sep 6, 2012
she's wearing too much for good ol' LD. :P and that's always made me curious. they had those lingerie issues and she was always drawn with MORE than she wears normally... kinda funny that. :P
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Sep 10, 2012
She isnt wearing more than normal lol your just a perv. Lol trying to fet me to draw her naked. Shame on you.
Reply
:iconmad-ina:
MAD-Ina Featured By Owner Sep 5, 2012  Hobbyist General Artist
Beautiful!! ^ ^
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Sep 18, 2012
Thanks
Reply
:icondeadcobra:
DeadCobra Featured By Owner Aug 31, 2012
Uuuuuu yea
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Sep 18, 2012
Gonna get me some head. lol
Reply
:iconrocknrolla91:
RocknRolla91 Featured By Owner Aug 29, 2012  Student Traditional Artist
Love Lady Death!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Sep 19, 2012
Me too
Reply
:iconmaovonema:
maovonema Featured By Owner Aug 29, 2012
head? oh the skull head! I didn't even notice it from all the pokies and camel... :) :) :)
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Sep 18, 2012
hahaha mmm pokies and camel.
Reply
:iconblackbird2:
Blackbird2 Featured By Owner Aug 28, 2012
What does everybody want?! HEAD!!!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Lol very true statement
Reply
:icondarksamuraix1999:
DarkSamuraiX1999 Featured By Owner Aug 28, 2012
Good God look at those perky nipples and that tight camel toe XD Pretty damn awesome
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Sep 18, 2012
Thanks man. lol stop staring at her camel toe.
Reply
:icondarksamuraix1999:
DarkSamuraiX1999 Featured By Owner Sep 18, 2012
Can't help it XD
Reply
:icongunmetalblack:
Gunmetalblack Featured By Owner Aug 28, 2012
That's one way to get a head.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Thats for sure
Reply
:icongunmetalblack:
Gunmetalblack Featured By Owner Aug 28, 2012
:)
Reply
:iconcloudstrife100:
cloudstrife100 Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist Writer
The whip looks like a living tentacle :XD:
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
She will beat you with it
Reply
:iconcloudstrife100:
cloudstrife100 Featured By Owner Aug 29, 2012  Hobbyist Writer
Oh my... Please forgive me goddess, I just wanna see her teasing herself with that living whip... If I could see it enters thru her... Oops i can't say it out XD
Reply
:iconmarieloup:
MarieLoup Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist General Artist
Your version of Lady D looks great :D

You should make a Lady D and Purgi involved in a catfight pic :P ;)
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Thats a cool idea
Reply
:iconbadlyacidic:
badlyacidic Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i do! i might even accept the skull, if thats what ur talkin about XD
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Its what ever you want it to be lol
Reply
:iconbadlyacidic:
badlyacidic Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
sweet, alright then lady, lets do this! :)
Reply
:iconak-is-harmless:
AK-Is-Harmless Featured By Owner Aug 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I'll take a skull, sure! :laughing:

---AK
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Lol
Reply
:iconmuady:
Muady Featured By Owner Aug 28, 2012
dem hips
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
I like a lady with a full figure
Reply
:iconmuady:
Muady Featured By Owner Aug 28, 2012
As do i sir.
Reply
:iconarcalian:
Arcalian Featured By Owner Aug 27, 2012
Wrong kind of head.

Not sure I'd want the other kind of head from her, given who she is.
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
I'd take it from her and almost anything else she might be offering.
Reply
:icongabaroa:
GabAroa Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
i nominate this for title of the year!
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Lol hahaha Thanks for the nomination
Reply
:iconatlas0:
Atlas0 Featured By Owner Aug 27, 2012  Student Traditional Artist
Since it's free -- and she's offering =)
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Hahaha
Reply
:iconlightning-powered:
Lightning-Powered Featured By Owner Aug 27, 2012  Professional General Artist
she's wearing more here than she normally wears every day? boo....
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 27, 2012
i originally had her naked for awhile
Reply
:iconmpz28:
mpz28 Featured By Owner Aug 27, 2012
yes please ;)

very hot :)

and i'll even let her use the whip ;)
Reply
:icondaikkenaurora:
daikkenaurora Featured By Owner Aug 28, 2012
Lol that whip hurts mang
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 27, 2012
Image Size
473 KB
Resolution
800×1026
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,861 (4 today)
Favourites
242 (who?)
Comments
48
Downloads
465
×